Kierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientów Kierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientów
  • Strona głowna
  • Informacje
    • Historie i opinie
    • KAM i jego praca
    • Kariera
    • Rekrutacja
Oferty pracy
Zamknij
  • Strona głowna
  • Informacje
    • Historie i opinie
    • KAM i jego praca
    • Kariera
    • Rekrutacja
  • Oferty pracy
Blog
  • Praca Key Account Manager
  • KAM i jego praca
  • Key Account Manager

Key Account Manager

DamianKAM i jego praca Brak komentarzy
Kierownik kluczowych klientów
29
sty

Key account manager to z angielska brzmiący odpowiednik naszego kierownika ds. kluczowych klientów. Jak pewne większości z Was, drodzy Internauci, wiadomo, kierownik ds. kluczowych klientów Przemyśl to nikt inny jak manager zajmujący się bieżącą obsługą najważniejszych i najbardziej liczących się klientów danej firmy. O ile specjaliści ds. sprzedaży i inni konsultanci zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów i rozszerzaniem ich bazy danych, key account manager jest osobą odpowiedzialną za dbanie nad określoną, zamkniętą grupą klientów już pozyskanych, i to klientów, którzy są najważniejsi dla rozwoju i działania firmy.

Zadania kierownika zależą od charakteru przedsiębiorstwa i jego działalności, jednak z reguły sprowadzają się do zarządzania danym projektem, badania konkurencji, raportowania przełożonemu wyników sprzedażowych, nadzorowania prac podległego zespołu i kontaktowania się z wybranymi klientami.

Zdobycie pracy account managera nie jest takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Bardzo często stanowisko to jest obsadzane zatrudnionymi już pracownikami firmy, którzy ze względu na jakość wykonywanej pracy zostają awansowani. W otwartych, zewnętrznych rekrutacjach liczy się kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, wykształcenie wyższe, a nawet studia podyplomowe. Do tego dochodzi oczywiście płynna znajomość języka angielskiego oraz cechy osobowościowe.

TAGI: key account manager warunki pracy

Plany rozwoju zawodowego

12 sierpnia 2013

Na ważne spotkanie

30 stycznia 2014

Podobne artykuły

Co czyni klienta kluczowym
30
sie
Co czyni klienta kluczowym
Damian Brak komentarzy
Kluczowi klienci
09
sty
Kluczowi klienci
Damian Brak komentarzy
Rodzina i praca
16
gru
Rodzina i praca
Damian Brak komentarzy
Zapas energii na cały dzień
30
lip
Zapas energii na cały dzień
Damian Brak komentarzy
Niespodziewane wezwanie
23
lip
Niespodziewane wezwanie
Damian Brak komentarzy
Na ważne spotkanie
30
sty
Na ważne spotkanie
Damian Brak komentarzy
Praca

Kategorie

  • 1. KAM i jego praca
  • 2. Kariera zawodowa Key Account Managera
  • 3. Opinie o pracy KAM
  • 4. Rekrutacja Key Account Managera

Ostatnie artykuły

Błędy w liście motywacyjnym – czego unikać?
Błędy w liście motywacyjnym – czego unikać?
7 marca 2017
Oczekiwania rekrutacyjne na stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów
Oczekiwania rekrutacyjne na stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów
22 lutego 2017
Niania poszukiwana
Niania poszukiwana
27 stycznia 2017
Copyright 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone Key Account Manager