Kierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientów Kierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientów
  • Strona głowna
  • Informacje
    • Historie i opinie
    • KAM i jego praca
    • Kariera
    • Rekrutacja
Oferty pracy
Zamknij
  • Strona głowna
  • Informacje
    • Historie i opinie
    • KAM i jego praca
    • Kariera
    • Rekrutacja
  • Oferty pracy
Blog
  • Praca Key Account Manager
  • KAM i jego praca
  • Po awansie

Po awansie

DamianKAM i jego praca Brak komentarzy
Rozwój zawodowy Key Account Managera
09
sie

Dokładnie przed tygodniem mój mąż dostał awans na stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów w swojej firmie, key account manager Opole. Do tej pory pracował jako specjalista ds. sprzedaży i zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów, przedstawianiem im oferty handlowej oraz doprowadzeniem do podpisania umowy kupna-sprzedaży. Obecnie, zakres obowiązków mojego męża uległ pewnej modyfikacji. Norbert nie będzie już pozyskiwał nowych klientów, a jedynie dbał o utrzymywanie relacji z najważniejszymi i największymi klientami firmy. Skończy się wydzwanianie do obcych osób, zaczną telefony do firm i osób znanych i cenionych.

Odkąd Norbert rozpoczął pracę jako specjalista, awans na wyższe stanowisko znajdowało się na czołowej pozycji jego życiowych celi. Teraz mam szanse zaobserwować z jaką dumą mój mąż przechadza się po naszym wspólnym mieszkaniu i z jakim uśmiechem na twarzy wykonuje domowe obowiązki. Widzę, że bardzo cieszy się z szansy powierzonej mu przez zarząd i jednocześnie nieco obawia się czy sobie poradzi. Norbert jest bardzo pracowity, dokładny i obowiązkowy, dlatego na pewno będzie świetnym kierownikiem ds. kluczowych klientów. Key account managerem jest dopiero od dwóch dni, jednak już radzi sobie całkiem nieźle. Do domu wraca nieco później, jednak tłumaczę to sobie tym, że póki co musi się wszystkiego nauczyć i przyzwyczaić do nowej roli. Z czasem, gdy opracuje sobie system wykonywania swoich obowiązków, na pewno będzie pracował od 9.00 do 17.00. Przynajmniej mam taką nadzieję.

TAGI: awans key account manager opinia warunki pracy

Dużo pracy

9 sierpnia 2013

Wady i zalety

9 sierpnia 2013

Podobne artykuły

Co czyni klienta kluczowym
30
sie
Co czyni klienta kluczowym
Damian Brak komentarzy
Nie chcę odchodzić
04
lut
Nie chcę odchodzić
Damian Brak komentarzy
Kluczowi klienci
09
sty
Kluczowi klienci
Damian Brak komentarzy
Rodzina i praca
16
gru
Rodzina i praca
Damian Brak komentarzy
Zapas energii na cały dzień
30
lip
Zapas energii na cały dzień
Damian Brak komentarzy
Niespodziewane wezwanie
23
lip
Niespodziewane wezwanie
Damian Brak komentarzy
Praca

Kategorie

  • 1. KAM i jego praca
  • 2. Kariera zawodowa Key Account Managera
  • 3. Opinie o pracy KAM
  • 4. Rekrutacja Key Account Managera

Ostatnie artykuły

Błędy w liście motywacyjnym – czego unikać?
Błędy w liście motywacyjnym – czego unikać?
7 marca 2017
Oczekiwania rekrutacyjne na stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów
Oczekiwania rekrutacyjne na stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów
22 lutego 2017
Niania poszukiwana
Niania poszukiwana
27 stycznia 2017
Copyright 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone Key Account Manager