Techniczny Doradca Klienta z niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Precyzyjne wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Wymagania:
  • Biegłość w języku niemieckim (min. B2+).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Gotowość do nauki.
Opcjonalne:
  • Wiedza techniczna (oferujemy szkolenie).
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Godziny pracy: 10:00 – 19:00, poniedziałek - piątek (bez weekendów).
  • 5-tygodniowe płatne szkolenie z praktyką i wsparciem mentora.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe).
  • Możliwości awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.