Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje:
Stażysta / Stażystka ds. Zarządzania Procesem Reklamacji                                          
                        Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!
Poszukujemy ambitnej osoby do wsparcia procesu opracowania i wdrożenia narzędzia do zarządzania reklamacjami.
Główne zadania obejmować będą:
- Asystowanie w pracach projektowych nad nowym systemem zarządzania reklamacjami,
 - Przygotowanie dokumentacji i prezentacji procesów reklamacyjnych,
 - Analiza danych dotyczących reklamacji i monitorowanie ich poprawnej i terminowej obsługi,
 - Weryfikacja informacji zawartych w reklamacjach od klientów oraz monitorowanie działań korygujących,
 - Bliska współpraca i komunikacja z różnymi działami firmy,
 - Organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów oraz notatek, zarządzanie danymi.
 
Wymagania:
- Student/ka na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
 - Podstawowa znajomość procesów biznesowych oraz metodologii zarządzania projektami,
 - Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
 - Komunikatywność, otwartość na naukę i rozwój,
 - Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
 - Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excela i PowerPointa,
 - Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz znajomość Microsoft Visio,
 - Dostępność w okresie letnim (lipiec–wrzesień) na 6-8 godzin dziennie, i co najmniej 4 godziny dziennie w trakcie roku akademickiego.
 
Oferujemy:
- Umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
 - Atrakcyjne wynagrodzenie,
 - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
 - Pracę w dynamicznym zespole, który ceni innowacyjność i kreatywność,
 - Szansę na rozwój i zdobycie praktycznych umiejętności,
 - Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
 
