Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa

Twoja Rola


Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
  • rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku,
  • pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych,
  • zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka,
  • współpraca z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert,
  • zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML,
  • udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje,
  • inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie,
  • wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.
Twój zespół

Współpracujesz z zespołem managerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole.

Twoje doświadczenie i umiejętności
  • znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski,
  • masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję,
  • posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii,
  • znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami,
  • potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową,
  • jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania,
  • posiadasz prawo jazdy kategorii B,
  • cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi.
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.