Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz do krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Zadania na tym stanowisku:
- Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań,
- Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej i terminowej obsługi zapytań oraz realizacji usług,
- Prowadzenie dokumentacji wykonanych działań oraz przygotowywanie raportów w razie potrzeby,
- Bieżące przekazywanie informacji zwrotnych przełożonemu w zakresie realizowanych zadań i napotkanych wyzwań.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w obsłudze telefonicznej / mailowej lub/i w branży turystycznej,
- Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
- Rozwinięte umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),
- Wykształcenie min. średnie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Oferujemy:
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
- Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Kartę lunchową - 450 zł/msc,
- Platformę MyBenefit lub kartę Multisport,
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
- Welcome Pack ;)