Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Kraków, M1
  1. Sprzedaż
  2. Doradztwo
  3. Obsługa Klienta
  4. Technologia
  5. Internet
  6. Światłowód
  7. Smartfony
  8. Gadżety
  9. eSIM
  10. Akcesoria
Oczekiwania
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
  • Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania
  • Zainteresowanie nowinkami technologicznymi
  • Chęć współpracy w zespole
Zespół
Twoja rola
  • Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.
  • Programy rozwojowe.
  • Rekrutacje wewnętrzne.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.