Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
  • Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
  • Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
  • Wspierające środowisko zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.