Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
- Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
- Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
- Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
- Wspierające środowisko zespołowe.