Firma jest liderem branży tytoniowej.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu,
- Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów,
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu,
- Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
- Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1,
- Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta,
- Sprawne posługiwanie się komputerem,
- Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych,
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto,
- Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów oraz dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie,
- Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce,
- Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy,
- Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie).