Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis i wymagania:
Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
- Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Wyróżniają Cię:
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Biegła znajomość języka duńskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - do komunikacji wewnątrz firmy.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 09:00 - 17:00.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!