Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna z terenu Polski


Opis stanowiska:

Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.

Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.

 

Zakres obowiązków:
  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.
  • Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;
  • Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);
  • Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;
  • Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B2;
  • Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.
Dodatkowe atuty:
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;
  • Dbałość o szczegóły;
  • Umiejętności sprzedażowe;
  • Umiejętności interpersonalne.
  • Poszukujemy głównie osób ze statusem studenta.
Warunki pracy:
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (umowa zlecenie dla studentów).
  • Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym między 7:00 a 22:00;
  • Tryb pracy: Praca w pełni zdalna z terenu Polski. 
  • Zapewniamy całość sprzętu do pracy.
Dodatkowe informacje:
  • Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover.
  • Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
O firmie:

Foundever™ to globalny lider w branży doświadczeń klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i współpracujemy z ponad 750 wiodącymi markami cyfrowymi, oferując innowacyjne rozwiązania CX.

 

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.