Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres Obowiązków
  • Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń.
  • Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP).
  • Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Kontrola aktywności promocyjnej, dostępności produktów oraz przestrzegania warunków handlowych.
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji między Sprzedażą, Marketingiem, Księgowością i Logistyką.
Wymagania
  • Wymagana samodzielność, dokładność i sprawna organizacja pracy.
  • Poszukujemy osoby proaktywnej, ambitnej i nastawionej na uczenie się.
  • Kluczowe: Bardzo dobre zdolności analityczne i biegłość w pracy z danymi (MS Excel).
  • Wymagana znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność budowania relacji i wysoka komunikatywność.
  • Mile widziane: Doświadczenie w obszarze analiz i raportowania, znajomość SAP lub podobnego systemu.
Warunki i Benefity
  • Kafeteria benefitów (sport, kultura, rozrywka).
  • Opieka medyczna (prywatna), z możliwością objęcia rodziny.
  • Karta MultiSport.
  • Deputat kawowy oraz zniżki na produkty firmowe.
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli zezgodą na przetwarzanie danych osobowych.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."