Ogłoszenie numer: 9400723, z dnia 2024-12-25

Concentrix

Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

Miejsce pracy: lubelskie

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail
  • Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem
  • Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
  • Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
  • Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną

Oferujemy

  • Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy) w systemie zmianowym
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w pełni płatne (jak za standardowe dni pracy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.