Wszystkim pasjonatom motoryzacji, oferujemy pracę w nowoczesnej i prężnie rozwijającej się polskiej firmie.
Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista obsługi klienta w dziale eksportu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami
- Poszukiwanie nowych klientów na wskazanym rynku
- Przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Tworzenie analiz sprzedaży
- Uczestnictwo w targach branżowych
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku, CMR)
- Ciągła współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywna)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE, szczególnie MS EXCEL
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce
- Wysokie umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w środowisku międzynarodowym, możliwość poznawania innych rynków i kultur
- Rozwój stanowiska pracy: udział w pozyskiwaniu nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, analizy rynkowe, wyjazdy służbowe (targi międzynarodowe, wizytacje klientów), podnoszenie kompetencji w wybranych obszarach (szkolenia językowe, kierunkowe, asortymentowe)
- Bogate świadczenia z ZFŚS (dofinansowanie zorganizowanych wypoczynków dzieci oraz dofinansowanie wypoczynków pracowników, bożonarodzeniowe karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie posiłków)
- Dostęp do programu MultiSport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach. Dostęp do PPE
- Spotkania / wyjazdy integracyjne
- Zniżkę na asortyment dostępny w Firmie