Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów, Franciszka Klimczaka 1
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna obsługa klientów
  • Kompleksowa obsługa zapytań i zgłoszeń pojawiających się na panelu klienta
  • Udzielanie informacji o produktach i usługach, dosprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon
  • Ścisła współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami firmy
Nasze wymagania:
  • Co najmniej rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
  • Umiejętność uważnego słuchania oraz precyzyjnego przekazywania informacji
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy z ludźmi i budowania relacji z klientami
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Wolne weekendy, praca od poniedziałku do piątku (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
  • Wynagrodzenie podstawowe + premie
  • Kompleksowe szkolenie i wdrożenie
  • Pracę z fajnymi ludźmi i wyjazdy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.