Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Twój zakres obowiązków:
  • Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem
  • Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji
  • Dbanie o wizerunek firmy
  • Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji
  • Współpraca międzydziałowa
Nasze wymagania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży
  • Zdolności negocjacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność
  • Nastawienie na realizacje wyznaczonych celów i szukanie nowych rozwiązań
  • Znajomość obsługi MS Office
To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – podstawa oraz jasny system premiowy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się branży OZE
  • Narzędzia pracy niezbędne do rozpoczęcia współpracy
  • Prywatną opiekę medyczną oraz Kartę Multisport
  • Dofinansowanie do zajęć j. angielskiego w ramach godzin pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.