Contact Center sp. z o.o. to firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy z największymi markami w Polsce i na świecie. Od 1999 roku zapewniamy kompleksowe wsparcie dla naszych partnerów, korzystając z najwyższych standardów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta z uwzględnieniem wszelkich wymogów technologicznych, technicznych oraz prawnych. Nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się rynkowych potrzeb.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b - praca stacjonarna z możliwością pracy zdalnej / hybrydowej po okresie wdrożenia

 

Szukamy osoby, która jest:
  • Otwarta na nowe wyzwania.
  • Ma dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna sprawia jej zawsze przyjemność.
  • Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej.
  • Jest nastawiona na realizację celów i budowanie pozytywnego wizerunku marki, którą reprezentuje.
  • Chce zdobywać doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.
Do Twoich podstawowych zadań należeć będą:
  • Obsługa infolinii telefonicznej w celu udzielania wyczerpujących informacji o ofercie ubezpieczeniowej naszego partnera.
  • Prowadzenie korespondencji pisemnej z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów.
  • Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
Nasze wymagania: (warunki konieczne)
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
  • Znajomość branży ubezpieczeniowej - wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
  • Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości,
  • Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów informatycznych
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym 3 miesiące – umowa zlecenie)
  • Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Benefity: Karta Multisport, Medicover.