Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/25/0261
OBOWIĄZKI:
obsługa zgłoszeń klientów, wystawianie faktur i aktualizacja danych, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji, wsparcie procesu sprzedaży, realizacja zgłoszeń technicznych klientów, udzielanie informacji o usługach i płatnościach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie/wyższe, znajomość MS Office, dobra obsługa komputera

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 35,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze