Ogłoszenie numer: 9774775, z dnia 2025-05-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów
- Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
- Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień
- Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i przeterminowanymi płatnościami
- Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami i opracowywanie lejka sprzedaży w systemach CRM
- Wsparcie kierownika handlowego przy raportowaniu wyników sprzedaży
- Uczestnictwo w inicjatywach marketingowych i tworzenie dwujęzycznych umów między klientami a dystrybutorami
- Ulepszanie procesów wewnętrznych oraz codzienne wsparcie zarządzania biurem
- Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy
Wymagania
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia
- Pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Model pracy hybrydowej: 3 dni w biurze i 2 dni z domu
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz udział w projektach poprawiających procesy biznesowe
- Pakiet benefitów wspierający rozwój, zdrowie i kondycję pracowników (opieka medyczna, programy wellbeing, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.