Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1
  • Znajomość języka angielskiego - poziom B1
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
Oferujemy:
  • 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
  • Prywatna opieka LuxMed
  • MyBenefit z budżetem miesięcznym - Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • MultiSport
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
  • Wspierające środowisko zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.