Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
  • Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki)
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
  • Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach
  • Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie
Wymagania:
  • Biegłość w jednym z języków (niemiecki, bułgarski, rumuński, estoński, czeski, słowacki, litewski, łotewski, norweski, duński, fiński, serbski, chorwacki, słoweński - minimalnie poziom C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Podstawowa znajomość obsługi domowych urządzeń elektronicznych
  • Komunikatywna osobowość, chęć nauki oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • Dostępność do pracy minimum 120 godzin miesięcznie
Oferujemy:
  • Przyjazne środowisko pracy
  • System benefitów, dostęp do platformy do zbierania punktów za przepracowane godziny
  • Umowa zlecenie
  • Premia zależna od wyników pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.