Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • codzienny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi w języku włoskim (mailowo i telefonicznie)
  • wsparcie w zakresie zapytań dotyczących produktów elektronicznych, napraw pogwarancyjnych oraz zgłoszeń serwisowych
  • udzielanie informacji o działaniu urządzeń w sposób przystępny i zrozumiały
  • dbanie o wysoki standard komunikacji i satysfakcję klienta
  • wprowadzanie danych do systemu oraz sprawne tworzenie korespondencji
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego (C1/C2) oraz dobra znajomość angielskiego (min. B2)
  • zainteresowanie technologią i funkcjonowaniem urządzeń elektronicznych
  • umiejętność spokojnego reagowania w sytuacjach wymagających cierpliwości
  • otwartość na współpracę zespołową i dobra organizacja pracy
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do roli
  • szybki start oraz realne możliwości rozwoju zawodowego
  • darmowe zajęcia językowe i dostęp do platform e-learningowych
  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa lub benefity zakupowe
  • programy motywacyjne i konkursy z nagrodami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.