Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Zapewnienie pisemnego wsparcia klientom na rynku niemieckim poprzez e-mail (minimalna liczba rozmów telefonicznych).
  • Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy wcześniejszych interakcji i korzystanie z narzędzi wewnętrznych.
  • Przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z RODO.
  • Zapewnienie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach obsługi klienta.
  • Efektywna praca z wieloma systemami przy zachowaniu dokładności.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (C1).
  • Umiejętność komunikacji, analizy i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna.
  • Wysoka umiejętność pisania na klawiaturze i znajomość obsługi komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne szkolenia.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, system bonusowy, dostęp do platformy edukacyjnej.
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach programów rozwojowych.
  • Przyjazną kulturę pracy i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.