Ogłoszenie numer: 9718009, z dnia 2025-04-19

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Rozpoczęcie szkolenia 12 maja.
  • Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
  • Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy (50%) po 6-9 miesiącach.
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
  • Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów lojalnościowych.
  • Wsparcie klientów w trakcie zakupów biletów lotniczych oraz zarządzanie płatnościami.
  • Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne i czat.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość oraz otwartość.
  • Skuteczne i jasne komunikowanie się.
  • Organizacja własnej pracy, dbałość o szczegóły.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w renomowanej linii lotniczej.
  • Równość szans dla każdego, bez względu na wiek czy płeć.
  • Płatne dwumiesięczne szkolenie z "nauką przez działanie" i wsparciem od dedykowanego opiekuna.
  • Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
  • Inwestycja w rozwój osobisty przez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.