Specjalista ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Wykazywanie się profesjonalizmem i entuzjazmem w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, poziom C1 w języku fińskim.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, poziom B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
  • Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji podczas interakcji z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.
Mile widziane
  • Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami z wyższej półki.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z domu.
  • Kompleksowe benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy integracyjne.
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.