Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta poprzez skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i nadzór nad procesem reklamacji.
  • Aktywne współdziałanie z zespołem i wspieranie innych członków.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na odpowiednim poziomie.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, wielozadaniowość, zdolność do pracy samodzielnej i zespołowej.
  • Umiejętność obsługi komputera i MS Office.
  • Elastyczność w kwestii godzin pracy (zmiany i weekendy).
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie na pełny lub część etatu.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i kariery w renomowanej firmie.
  • Pracę w systemie zmianowym z odpowiednią ilością dni wolnych. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.