Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • kontakt z klientami za pomocą telefonu, e-maila, social mediów i live chatu,
  • udzielanie precyzyjnych informacji i wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
  • koordynacja reklamacji i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta,
  • aktywna współpraca i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej roli,
  • biegła znajomość języka polskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2),
  • znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera,
  • gotowość do pracy zmianowej w tygodniu i w weekendy.
Oferujemy:
  • umowę zlecenie i elastyczny grafik pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
  • program poleceń dla znajomych oraz przyjazną atmosferę w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.