Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie logistyki
Miejsce pracy: Andrychów
Co będziesz robić?
  • Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy.
  • Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta.
  • Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji.
  • Komunikować się z klientami.
  • Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy własną inicjatywę zgodnie z wartościami naszej firmy: Explore, Own, Deliver, NoBullshit.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
  • Chęć nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz logistyki.
  • Pozytywne nastawienie do pracy w zespole i samodzielne podejście do zadań.
Co oferujemy?
  • Elastyczny tryb pracy (hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu).
  • Szkolenia i wsparcie mentorów.
  • Bogaty pakiet benefitów: m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
  • Nieformalna atmosfera, brak dress code’u, wyjątkowe wydarzenia integracyjne.