Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej
  • Aktywne komunikowanie się w zespole
  • Monitorowanie czatu i reagowanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i w piśmie
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
  • Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Silne umiejętności interpersonalne i empatia w celu skutecznej obsługi klienta w różnych sytuacjach

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego (poziom B2)
Oferujemy:
  • Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
  • Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.