Specjalista ds. Obsługi Klienta - Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: Wieluń, ul. Kolejowa 10
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę,1 etat, praca zmianowa.
Twoje zadania:
- udzielanie pełnych, poprawnych informacji w zakresie produktów i usług oferowanych przez Pocztę Polską S.A.,
- obsługa kampanii sprzedażowych,
- obsługa poczty elektronicznej w zakresie oferowanych usług,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz wykształcenie minimum średnie,
- potrafisz obsługiwać komputer (w tym MS Office - poziom podstawowy),
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem,
- jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a.
Mile widziane:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
- doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży produktów bankowo-ubezpieczeniowych.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!