Specjalista ds. Obsługi Klienta i zamówień
Miejsce pracy: Warszawa, okolice Ronda Daszyńskiego
Obowiązki:
- Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień w systemie SAP, weryfikacja dostępności stocku i minimalnych ilości lub wartości zamówień, kontrola cen netto
- Organizacja terminowych i kompletnych dostaw, utrzymanie odpowiedniego poziomu obsługi klienta
- Informowanie o dostawach: mailowo, telefonicznie i przez platformy klientów
- Budowanie skutecznych relacji z klientami
- Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie logistyki, przesyłanie zamówień według wymagań
- Dokumentowanie dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i fakturacje
- Współpraca z Działami Planowania, Finansów, Sprzedaży, Logistyki, Quality
- Zarządzanie zwrotami i reklamacjami klientów zgodnie z procedurami
Wymagania:
- Wykształcenie minimum licencjackie
- Preferowane doświadczenie w międzynarodowym środowisku lub w sektorze FMCG
- Umiejętność komunikacji w języku angielskim na poziomie konwersacyjnym
- Biegłość w obsłudze MS Office
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Zorientowanie na procesy biznesowe, otwartość na zmiany
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- Umowa zlecenia na 3 miesiące, praca w biurze w Warszawie, okolice Ronda Daszyńskiego
- Dynamiczne i elastyczne środowisko pracy
- Możliwość nauki i rozwoju zawodowego
- Szansa na długoterminową karierę w globalnej firmie