Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Efektywna komunikacja z klientami, obsługa pytań i problemów związanych z zamówieniami.
- Weryfikacja i przygotowanie materiałów do druku, pakowanie i kontrola jakości produktów.
- Organizacja materiałów magazynowych, utrzymanie porządku oraz zapewnienie prawidłowego przekazania przesyłek.
- Dokładność, odpowiedzialność, samodzielność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów.
- Zdolność do planowania, ustalania priorytetów, odporność i motywacja do nauki.
- Umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej.
Mile Widziane:
- Doświadczenie z programami graficznymi i drukarkami, znajomość procedur reklamacyjnych i obsługi klienta.
Oferujemy:
- Stabilne wynagrodzenie
- Premia uzależniona od ilości zrealizowanych zamówień i oceny jakościowej
- Przygotowane poradniki i instrukcje do każdego zadania
- Możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w procesach, które są podstawą do osiągnięcia sukcesów na rynku krajowym i zagranicznym