Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Dla naszego klienta: producenta samochodów klasy Premium poszukujemy osób, które są zaangażowane, kulturalne i pasjonują się motoryzacją.


Pracując z nami poznasz smaczki i tajniki funkcjonowania marki premium od kuchni.

 

Dlatego nie zastanawiaj się i zostań częścią naszego zespołu.

Specjalista ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Poznań
Czym będziesz się zajmować:
  • Obsługą klientów za pomocą maila i połączeń przychodzących,
  • Dbaniem o najwyższy standard obsługi klienta,
  • Realizacją celów jakościowych projektu.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów,
  • Realną możliwość awansu i rozwoju kariery,
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie,
  • Weekendy wolne od pracy.
Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:
  • Doskonała znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Dyspozycyjność do pracy z biura od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00/9:00-17:00,
  • Doskonała znajomość branży motoryzacyjnej,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta