Ogłoszenie numer: 10185692, z dnia 2025-08-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża hotelarska)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań dotyczących rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów
- Rejestrowanie i śledzenie interakcji z klientami w systemach informatycznych
- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat
- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia z naciskiem na satysfakcję klienta
- Udzielanie spersonalizowanych informacji o usługach
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (poziom C2) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Bardzo dobra obsługa Microsoft Office i innych programów komputerowych
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (7:00–22:00, pon.–niedz.)
- Status studenta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie (dla studentów)
- Elastyczny grafik pracy w pełni zdalnej z terenu Polski
- Sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków
- Prywatne ubezpieczenie Medicover, karta Multisport, programy wellbeingowe
- Współfinansowanie okularów i wakacji, vouchery okolicznościowe, program poleceń pracowniczych
- Szkolenia, wsparcie międzynarodowego zespołu i realne możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.