ADN Akademia. 

Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych  działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.

Od ponad 17 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie księgowości, finansów, prawa, informatyki oraz praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i it.

Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.
Specjalista ds. Kontaktów z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie rozmów z klientami z sektora publicznego,
  • Rozpoznawanie potrzeb i dopasowywanie rozwiązań,
  • Sprzedaż usług i wsparcie we wdrożeniach,
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych.
Wymagania:
  • Umiejętność swobodnej komunikacji i pozytywne nastawienie,
  • Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym,
  • Miły ton głosu i wyraźna dykcja,
  • Sumienność, odpowiedzialność i kultura osobista,
  • Wykształcenie min. średnie (doświadczenie mile widziane).
Oferujemy:
  • Stabilną umowę o pracę,
  • Pracę w godzinach 8:00–16:00,
  • Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Przyjazne środowisko pracy i dobre relacje w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.