Specjalista ds. biurowych i zamówień
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Kluczowe Zadania
- Wprowadzanie i weryfikacja danych oraz dokumentów w systemie.
- Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
- Kompletacja, sporządzanie i terminowe trzymanie dokumentacji firmowej.
- Sprawdzanie poprawności danych i zamówień.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2).
- Biegła obsługa pakietu MS Office (szczególny nacisk na Excel).
- Systematyczność, skrupulatność i analityczne myślenie.
- Otwartość na współpracę w zespole i dobrą komunikację.
- Chęć do pracy i zaangażowanie.
- Mile widziane: doświadczenie w pracy biurowej (zamówienia/sprzedaż) lub znajomość programu WF-MAG.
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym).
- Pracę jednozmianową (7:30 - 15:30).
- Wolne weekendy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pakiet medyczny.
- Bardzo dobry dojazd do miejsca pracy.
