Specjalista ds. biurowych i zamówień
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Kluczowe Zadania
  • Wprowadzanie i weryfikacja danych oraz dokumentów w systemie.
  • Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
  • Kompletacja, sporządzanie i terminowe trzymanie dokumentacji firmowej.
  • Sprawdzanie poprawności danych i zamówień.
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2).
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (szczególny nacisk na Excel).
  • Systematyczność, skrupulatność i analityczne myślenie.
  • Otwartość na współpracę w zespole i dobrą komunikację.
  • Chęć do pracy i zaangażowanie.
  • Mile widziane: doświadczenie w pracy biurowej (zamówienia/sprzedaż) lub znajomość programu WF-MAG.
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym).
  • Pracę jednozmianową (7:30 - 15:30).
  • Wolne weekendy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet medyczny.
  • Bardzo dobry dojazd do miejsca pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.