Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3116
OBOWIĄZKI:
- odpowiadanie na pytania klientów w języku angielskim i rosyjskim,- proaktywny kontakt z klientem w języku angielskim i rosyjskim,- przekazywanie klientom ważnych informacji w języku angielskim i rosyjskim,- rozwiązywanie problemów w języku angielskim i rosyjskim.Godziny pracy nienormowane, większość będzie wykonywana w godzinach 9-19, sporadycznie zlecenia będą w weekendy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: podstawowe
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, terminowość, punktualność, komunikatywność, elestyczność, chęć nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość, odpornośc na stres
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe w marketingu online.Gotowość do pracy zdalnej, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, umieętność pracy z "trudnym klientem"
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 70 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu