Przedstawiciel handlowy
w Agencji Pracy Tymczasowej
Twój zakres obowiązków
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów
  • Badanie potrzeb oraz budowanie efektywnych i długofalowych relacji z Klientami
  • Umawianie spotkań biznesowych w obszarze regionalnym
  • Analiza rynku w zakresie potrzeb Klientów, trendów rynku pracy oraz działań firm konkurencyjnych
  • Przygotowywanie ofert handlowych, współtworzenie działań promocyjnych
  • Bieżące raportowanie prowadzonych projektów
  • Kreowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy jako Pracodawcy na rynku pracy oraz wśród Klientów
Nasze wymagania
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług
  • Podstawowa znajomość branży APT
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne
  • Przedsiębiorczość, znajomość technik sprzedaży, orientacja na zadania i ich realizację
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientem
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane:
  • Doświadczenie zdobyte w agencji pracy tymczasowej
To oferujemy
  • Warunki pracy do uzgodnienia – zgodne z doświadczeniem i preferencjami Handlowca;
  • Samodzielne rozwojowe stanowisko
  • Umowa B2B + prowizja od obrotów
  • Pracę zdalną
  • Służbowy samochód + kartę paliwową
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
  • Dofinansowania do kursów i szkoleń zawodowych
  • Pakiet MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Nienormowany czas pracy