Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków, Zakopiańska

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć dołącz do naszego Zespołu!

Opis stanowiska:
  • Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta.
  • Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary.
  • Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu.
  • Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Rejestracja i obsługa reklamacji klientów.
  • Rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO.
Nasze oczekiwania:
  • Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
  • Wykształcenie minimum zawodowe.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
  • Dokładność i rzetelność. 
  • Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
Mamy Ci do zaoferowania:
  • Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie zawsze na czas.
  • Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  • Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej.
  • Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
  • Zniżki na zakupy w MAKRO.
  • Okazjonalne bony towarowe.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
  • Parking pracowniczy.
  • Dofinansowanie do wypoczynku.
  • Nagrody za polecenia pracowników.

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.