Pracownik ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • 6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy.
  • Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2.
  • Chęć pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie od 04.11.2024, wynagrodzenie 7500 zł + bonus do 2000 zł.
  • Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do soboty, dni wolne w niemieckie święta narodowe.
  • Szeroki pakiet szkoleń i benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport), owocowe środy, Pizza Days, możliwości rozwoju zawodowego, programy mentoringowe, inicjatywy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.