Pracownik ds. Turystyki z Językiem Japońskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Pierwszy kontakt dla klientów premium potrzebujących wsparcia w podróży.
  • Pomoc w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Interwencje w sytuacjach problemowych związanych z podróżami.
  • Komunikacja z pasażerami w celu szybkiego rozwiązania problemów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania:
  • Biegłość w języku japońskim (C1) i angielskim (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i elastyczność.
  • Skuteczność w komunikacji i zdolność do organizacji pracy.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, w tym nocnym.
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 18/08/2025.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.
  • Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży lotniczej.
  • Pakiet socjalny, opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjne bonusy za polecenie pracowników.
  • Rozwój umiejętności poprzez szkolenia.
  • Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.