Pracownik ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Targowa 73

Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​
Rodzaj zatrudnienia: 
umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​


Twoje zadania:
  • przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
  • przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji,
  • rozpatrywanie i przeprowadzanie reklamacji dotyczących usług pocztowych i logistycznych,
  • wydawanie decyzji reklamacyjnych,
  • rejestrowanie i rozpatrywanie spraw kar umownych dla Spółki dotyczących świadczenia usług pocztowych i niepocztowych,
  • współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz minimum średnie wykształcenie,
  • w codziennej pracy wykorzystujesz Excela,
  • potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
  • pracujesz efektywnie pod presją czasu,
  • jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
  • chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
U nas zyskasz:
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
  • możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
  • kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
  • możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!