Młodszy Specjalista - Departament Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Łubinowa
Nr ref.: KS/MS/ŁC/550/0822
Opis stanowiska
  • Kontakt telefoniczny z Klientem (rozmowy wychodzące w celu wydania dyspozycji dla kuriera np. w przypadku nieudanej próby doręczenia);
  • Weryfikacja dokumentów wymaganych do finalizacji procesu sprzedaży przesyłanych w formie elektronicznej;
  • Dokonywanie zmian promocji na kontach Klientów;
  • Wprowadzanie ofert specjalnych dla klientów G300;
  • Rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących aplikacji – zgłoszenia od handlowców.
Wymagania
  • Gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15, 12-20;
  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • Komunikatywności;
  • Dobrej znajomości obsługi komputera;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów;
  • Przyjazny tryb wdrożenia;
  • Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
  • Pakiet benefitów GPP.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.