BLACK LION SP. Z O.O.
Manager klienta kluczowego
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/5182
OBOWIĄZKI:
- Jesteśmy otwarci na każdą grupę wiekową - również na osoby 50+- Wyłącznie biegła w mowie i piśmie znajomość języka polskiego (nie wymagamy absolutnie znajomości języków obcych)- Wykształcenie co najmniej średnie- Pozytywne nastawienie do życia ;)- Rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji)- Wysoka kultura osobista- Wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych- Konsekwencja w działaniu- Umiejętność pracy z czasem
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Uprawnienia: aktywna sprzedaż produktów
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny[Umiejętność 1] : Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.[Inne] : - Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz Klientów indywidualnych- Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi- Budowanie długotrwałych poprawnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 18 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

[System czasu pracy] : elastyczne godziny[Godzina zakończenia pracy] : 19:00[Wymiar czasu pracy] : elastyczne godziny pracy[Upowszechnienie] : Rekrutacja wyłącznie poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie