Miejsce pracy: Warszawa
ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052.
Koordynator działu sprzedaży
Nasze wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie zarządzaniu zespołem przedstawicieli handlowych (mile widziane w branży technicznej, zdobywane w małym lub średnim przedsiębiorstwie).
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych sprzedażowych.
- Doskonała organizacja pracy własnej, konsekwencja w dążeniu do celu, inicjatywa w działaniu.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolność oceny potencjału zakupowego klientów.
Zadania na stanowisku:
- Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i optymalizacją istniejących procesów sprzedażowych.
- Bieżąca analiza rynku branży budowlanej w zakresie analizy działań konkurencji, identyfikowania możliwości rozwoju sprzedaży i nowych kanałów dystrybucji.
- Zarządzanie zespołem (7-8 osób) przedstawicieli handlowych: nadzór nad realizacją celów sprzedażowych, koordynacja pracy w terenie, aktywny udział w obsłudze projektów, rozwijanie kompetencji sprzedażowych pracowników.
- Aktywne działania sprzedażowe, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie istniejącej współpracy.
- Wspieranie przedstawicieli handlowych w prowadzeniu negocjacji handlowych (stosowanie technik negocjacyjnych, udział w finalizacji umów handlowych, dbałość o rentowność projektów).
- Wykonywanie prac administracyjnych i raportowanie wyników: weryfikacja kontraktów handlowych, tworzenie raportów z realizacji planów sprzedażowych zespołu.
Oferujemy:
- Motywacyjny system wynagrodzeń z możliwością rozwoju finansowego oraz systemem premiowym.
- Służbowy samochód do użytku prywatnego oraz inne narzędzia pracy (smartfon, laptop).
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
- Swoboda i elastyczność w efektywnym działaniu.
- Brak korporacyjnego środowiska pracy.
- Przyjazna atmosfera w gronie profesjonalistów oraz partnerskie relacje w zespole.
- Udział w szkoleniach i realna możliwość rozwoju zawodowego.