Konsultant(ka)
w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, ul.Domaniewska 52

Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia
Widełki: 4800-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników)
Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)       
System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta
Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
  • W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
  • Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)
  • Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
  • Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
  • To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
  • Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
  • Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
  • Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
  • W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).
  • Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
  • Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
  • Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
  • Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej 
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.