Szukasz pracy, która nie wymaga sprzedaży i oferuje elastyczny grafik?
Mamy idealną propozycję dla Ciebie!
Dołącz do naszego zespołu jako Konsultant Infolinii Przychodzącej i wspieraj klientów firmy kurierskiej, którzy sami do nas dzwonią.
Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas szkolenia wstępnego, a doświadczona kadra pozwoli Ci na szlifowanie umiejętności potrzebnych do pracy z klientem. Dla nas liczą się chęci i motywacja - resztę wypracujemy wspólnie!
Konsultant / Konsultantka ds. wsparcia klienta
Opis stanowiska:
- udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy;
- rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami usług kurierskich.
Nasze oczekiwania:
- dyspozycyjność:
- od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22:00
- (system zmianowy: 7-15/8-16/9-17/10-18/11-19/12-20/13-21/14-22)
sobota 8:00 - 20:00 - (system zmianowy: 8-16/9-17/10-18/11-19/12-20)
niedziela 8:00 - 18:00 - (system zmianowy: 8-16/9-17/10-18)
- telegeniczność samodzielność w zakresie wykonywanych obowiązków;
- znajomość podstawowej obsługi komputera – warunek konieczny.
Dlaczego warto?
- w naszej firmie nie ma czasu na rutynę;
- gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie + system motywacyjny;
- organizujemy liczne konkursy, eventy;
- oferujemy grupowe ubezpieczenie oraz OK System;
- celebrujemy spektakularne osiągnięcia naszego zespołu;
- inspirujemy naszych pracowników;
- wzajemnie dbamy o przyjazne środowisko w miejscu pracy (i poza nią);
- możliwość pracy zdalnej (po okresie 1-2 mc wdrożenia stacjonarnego);
- możliwość pracy w zakresie pół etatu/ 3/4 etatu/ całego etatu