Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant Infolinii Obsługowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta
Oferujemy:
  • umowę zlecenie;
  • pracę hybrydową po okresie wdrożeniowym – min. 50% czasu w biurze;
  • pracę na pełny etat 8-16, 9-17;
  • świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym (ulica Prosta);
  • fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i fajnych przełożonych;
  • wyjścia integracyjne;
  • prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
  • profesjonalne szkolenia;
  • program rekomendacji pracowników – płacimy Ci za polecenie znajomej osoby do pracy u nas.
Twoje obowiązki:
  • obsługa umów leasingowych po jej aktywacji;
  • wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji;
  • aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych;
  • wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów;
  • budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb.
Nasze wymagania:
  • otwartość na pracę z Klientem;
  • status studenta zaocznego – warunek konieczny;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • bardzo dobra znajomość komputera;
  • pozytywne energia – pracujemy z uśmiechem i szukamy rozwiązań;
  • chęć nauki – zwyczajnie nie lubimy stać w miejscu i ciągły rozwój to dla nas norma.