Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa klientów sklepu internetowego z zachowaniem wysokich standardów.
  • Kontakt z klientami za pomocą live chat, telefonu i e-mail.
  • Profesjonalne, empatyczne podejście do klientów.
  • Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania i rozwiązywanie problemów klienta.
  • Współpraca i wsparcie w zespole.
  • Realizacja obowiązków przed i po sprzedażowych.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnym zakresie prac (preferowane).
  • Biegła znajomość polskiego, angielski na poziomie min. B1+/B2.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do wielozadaniowości.
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
  • Motywacja do pracy i nauki, biegłość w obsłudze komputera i programów MS Office.
  • Możliwość pracy z biura w Lublinie lub Warszawie.
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie.
  • Bonusy do wynagrodzenia.
  • Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej.
  • Pracę zmianową.
  • Otwartość na studentów.
  • Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz./mies.).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.