Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice, Global Office Park
Zadania:
  • Kompleksowa obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc przez telefon, czat i e-mail
  • Informowanie o bagażu, rezerwacjach, lotach i pomoc podczas podróży
  • Rozwiązywanie problemów i zarządzanie skargami
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Elastyczność godzin pracy (9:00-22:00)
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.